woensdag 14 januari 2015

Haute couture

Al rond struinend op leuke gezellige blogs waarbij je creativiteit optimaal gestimuleerd word, en je hierdoor maar moeilijk de slaap kunt vatten gingen wij op pad. Bruisend en boordevol nieuwe ideeën baanden een vriendin en ik ons een weg door verschillende kringloop winkels die het noordelijk halfrond rijk is. We hadden een missie en als wij een missie hebben gaan we er volle bak voor. Voor een schijntje kochten we leuke rompers truitjes en ander schattig spul met als volgende missie deze nieuw leven in te blazen door ze op te leuken.

Dat opleuken gaat in in ieder geval voor mij nog een uitdaging worden gezien mijn fijne motoriek mij af en toe in de steek laat. Mijn oma was coupeuse en mijn mama weet ook goed met spelden om te gaan ik daarin tegen...ben benieuwd. Het idee is prachtig ik draag mijn steentje bij aan het milieu, aan mijn financiën en ook mijn creativiteit kan zich weer volledig ontpoppen.

Ik ben sinds jaar en dag al allergisch voor alles waar een Cars figuurtje op staat Mega Mindy is ook niet echt mijn ding voor op een shirtje en laten we over Mickey Mouse maar gewoon....nou ja u weet wel. Dus wil ik zelf aan de slag zodat de kleine uk er straks gewoon haute couture op staat. Of het gaat lukken? to be continued.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten