dinsdag 28 juni 2016

Op de schop!!!

Binnenkort gaat de blog op de schop. En niet zomaar een beetje her en der een aanpassing..NEE gewoon Hatseflats in een geheel nieuw jasje. Ik ga gebruik maken van een ander platform en de domein is inmiddels vast gelegd.

Het bloggen over mijn kinderwens en het traject er naar toe zal een losstaand iets worden. Om zo meer gericht te werk te gaan. En de zaakjes een beetje te scheiden. Laat ik daar nou net goed in zijn.

Naast deze blog, zal ik een heel nieuw iets op zetten. Wat voornamelijk gericht zal zijn op, van adventure houdende ouders. Het reizen met kinderen, en de meest spectaculaire activiteiten welke je met je kroost kunt gaan doen zullen hier lekker uitgebreid aan het licht komen.

Never a dull moment dus. Want een zaterdag ochtend langs de lijn staan is simpelweg niet voor mij weggelegd. Ik hou van extremere sporten. Surfen, skaten, bmx-en, snowboarden noem maar op. 

Hoe leuk is het dan om mijn liefde voor deze dingen over te brengen op mijn kids later, en jullie als lezer te motiveren om die bal eens aan de kant te leggen, en er eens lekker met een downhill of freeride fietsje op uit te trekken. Het is maar een idee hè. Maar wel een onwijs goed idee, als ik mezelf mag geloven. 


Enfin werk aan de winkel. Leuk erg leuk..en ik heb er zin in. Inmiddels mag ik vertellen dat voor deze nieuwe site alvast een super leuke samenwerking ontstaan is. En dat wanneer de site online gaat, deze verder uitgewerkt gaat worden. Ik ben in ieder geval ontzettend blij. En wil de mannen achter Antix sports dan ook alvast keihard bedanken.

Een site waarin ik de meest leuke activiteiten welke gericht zijn deze sporten in combinatie met kids aan het licht breng. Welke events zijn leuk om te bezoeken? Wat moet je absoluut een keer gedaan hebben? Hoe houd ik het veilig voor zowel mijn kind als mezelf? Wat is hip en wat not?

Wanneer ik op reis ga met kids, waar moet ik dan aan denken? Wat neem ik mee, en wat laat ik absoluut gewoon thuis? Wat is een efficiënte manier van inpakken? En wat zijn de must haves voor een primitieve trip met kids?

Ik hoop het hier allemaal onder de aandacht te kunnen brengen. So stay tuned !!!

Afbeeldingsresultaat voor skatende kids

afbeelding verkregen via bertbeelen.nl





Geen opmerkingen:

Een reactie posten