zondag 22 februari 2015

Laat de zomer maar komen...

Van de week zat ik nog niet helemaal fit te zijn onderuitgezakt op mijn bank. Van alle plannen die ik had bedacht voor die week is eigenlijk niet gek veel terecht gekomen. Dus op het leuke strikmutsje en de billendoekjes moeten we nog even wachten maar gegarandeerd dat ze op korte termijn hier aan de tafel zullen ontstaan. Moe en niet optimaal up to date waande ik mij weer een weg door de foto's van afgelopen zomervakantie, wat was het heerlijk en wat hadden we mooi weer. Wellicht werd de drang om deze foto's te bekijken aangemoedigd door de zin in de zomer zodat we straks weer leuke kiekjes kunnen maken...kiekjes als deze.



Of deze....


Of zoiets als dit...vriendinnetje Margriet bij dit té leuke huisje in Vianden


deze, die is ook zo leuk


En dan uiteindelijk ook gewoon heerlijk genieten in de tuin met de vreugde van een mooie vlinder welke afgekomen was om mijn fleurig gekleurde tuindoek.


Let the summer begin !!!

1 opmerking:

  1. Wat een super vakantie was dit!!!
    Een vakantie waar ik elke dag wel aan terug denk:-)

    BeantwoordenVerwijderen