dinsdag 29 september 2015

Van zwanger tot dreumes beurs.


Afgelopen zondag trokken een vriendin en ik erop uit. Doel: de '' van zwanger tot dreumes" beurs in Hardenberg. Off we go!! Klaar om ons te begeven tussen alles wat schattig is, en alles wat zich op twee benen vol hormonen begeeft. Ik was gewapend met mijn eigen visite kaartjes, weliswaar.

Veel leuke originele producten en ideeën kwamen voorbij, versterkt door de nodige informatie over kraamzorg, en borstvoeding. Dat laatste heb ik maar even aan me voorbij laten gaan. Natuurlijk hoort het erbij vanzelfsprekend zelfs. Maar ik heb toch net iets meer met in potjes plassen voor andere moeders.


De (tepel) kloof tussen mij en de borstvoeding is iets wat nog overwonnen moet worden. Efin...we gaan verder. Ik deel her en der een kaartje van mezelf uit.  En vul nog een formulier in om kans te maken op een kinderkleding pakket van een leuk merk ter waarde van € 50,-.

Ongelofelijk leuk vind ik het om te zien hoe creatief mensen zijn. Er worden tricot hoesjes aangeboden voor de Stokke Tripp Trapp Newborn. Van de restjes stof die overblijven maakt deze allervriendelijkste mevrouw samen met haar zwangere dochter kei leuke om - omkeerbare slofjes, speendoekjes en noem maar op.


Leuk om te horen hoe een idee om zelf een hoesje te maken voor de Tripp Trapp Newborn uitgroeit tot ware onderneming.

Eén van de leukste visite kaartjes die ik mocht ontvangen was een knoop (niet echt een kaartje dus) we deden een eerlijke oversteek. De knoop ruilen voor een visitekaartje van PuurHappy, en al snel raken we even aan de praat. Alweer zo'n ontzettend leuk idee op www.caroly.nl ziet u waarom.



Natuurlijk kon ik het niet laten om nog even een klein aandenken mee te nemen. Iets van 110 cm, want daar kunnen ze lekker lang mee doen. En je kunt er niet genoeg van hebben, zeker niet wanneer er een fontein van melk mee terug omhoog komt, of die luier zo lekker veel te vol zat.


Handig want ik moest er sowieso toch eentje bij hebben volgens de berekeningen die de babymarketing je bijna doet opleggen. Gelukkig deed deze aankoop me niet failliet verklaren, en nam ik er ééntje mee.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten