vrijdag 18 september 2015

Ziek zijn en andere creatieve waanideeën.

Zoals bovenstaande titel al verklapt ben ik geveld door het verkoudheidsvirus. Gisteren lag ik plat, en voelde mij samen met mijn bacillen behoorlijk gevloerd. Vandaag daarin is het virus omhoog geklommen naar een creatieve hersenkwab ergens in die grijze massa.


Dus ging ik aan de slag....heeel heeeeeel maar dan echt hééééél creatief. En het kost me moeite want geloof mij, al sinds de kleuter school heb ik niks met knutselen. Mijn knutselwerkjes pakten vaak helemaal verkeerd uit.


Ik ben een perfectionist en knippen en plakken en lijmen ging nooit zoals ik het in mijn hoofd geprojecteerd had. In mijn hoofd was het netjes, en strak en georganiseerd. In mijn knutselwerkjes zag ik hier nooit iets van terug. Helaas!!!

Maar vandaag heb me enigszins hervat, geïnspireerd door een leuk idee welke ik tegenkwam op het www ging ik aan de slag en maakte er een eigen draai aan.

k(EI)kt u mee??










Geen opmerkingen:

Een reactie posten