woensdag 23 december 2015

De laatste dagen voor kerst

Zat ik niet stil, integendeel. Nog even het een en ander regelen met betrekking tot de blog. Ik had immers een cadeautje weg te geven dus deed ik mijn stinkende best om er iets leuks van te maken.


Geheel in style van de actie voegde ik er lekker wat kerstschuimpjes aan toe. Wat door de trotse ontvanger absoluut in goede smaak viel.

Denk dat hij zijn warm eten heeft laten staan. Logisch natuurlijk want ook hier lijk ik bijna niet zonder de schuimpjes te kunnen.


En terwijl ik werk aan de blog en mij voornamelijk oriënteer in blogland, luister ik maar al te graag naar de "Warmste week" van Studio Brussel. Hier zorgt iedereen voor iedereen.



In tegenstelling tot onze Nederlandse variant waar geld ingezameld word voor 1 specifiek doel, word er tijdens de Warmste week geld ingezameld voor allerlei verschillende doelen. Doelen die de gulle gevers zelf aan het hart gaan.


Ondertussen ontvang ik mijn pakketje vanuit Oostenrijk. Terwijl ik veel liever gewoon mijn kleding in de winkel koop, waar je gewoon nog even lekker old school kunt kleppen met de vriendelijke verkoper. En je terwijl je afrekent haast zeker weet dat de beste man zijn brood voor die dag weer verdient heeft.


Afijn in mijn uitzonderlijke situatie kon ik niet anders dan online bestellen. Mijn kleding keuze is niet bepaald standaard. Ik ben ietwat meer een skate type.


Leuke hoodies, vette beanies een leuk sneakertje eronder je kent het wel. Beetje jammer dat het aanbod van winkels die in de skate style voorziet gewoon belachelijk laag is. Dus ben ik wel...(sorry sorry sorry principe) genoodzaakt om die shizzle online te bestellen.

Dus "voor deze keer dan", beloofde ik mezelf, bestelde ik een leuke hoodie bij Blue tomato gevestigd in Oostenrijk. Gisteren ontving ik mijn nieuwe hoodie van Burton, en deze keileuke Beanie.



Ik ben blij !! Nu heb ik ook stiekem ook een kleinigheidje voor kerst, Want hé wie zichzelf niet kietelt lacht nooit.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten