zondag 20 december 2015

De grote winnaar van PuurHappy's kerst - actie !!!

Eindelijk het is zondag en dat betekend even relaxed wakker worden (nu het nog kan). In mijn trainingsbroekje en gewapend met een ontbijtje plof ik op mijn super lekkere bank. 

Hoppa de tv aan en net op tijd, nou nee eigenlijk 5 minuten te laat voor de kerstfilm Finn op NPO3. Maar op tijd om me helemaal in te kunnen leven in deze leuke film. 

Resultaat...tranen met tuiten, maar dat blijf onder ons. 

Eigenlijk ben ik hier vandaag natuurlijk gewoon om de winnaar van de kerst-actie bekend te maken. Dus ging ik er mee aan de slag. 

Ik kan leuk schrijven maar knutselen is niet echt voor mij weggelegd. Natuurlijk heb ik wel mijn stinkende best gedaan en zie hier het resultaat. 


Vorige week zaterdag stopte ik tussen de kerstballen en de glinsterende sterren 24 overheerlijke kerstschuimpjes in de vaas. 24!!! want 24 december is het kerstavond of beter gezegd Holy Night.

En laat O Holy Night nou net mijn favoriete kerstliedje zijn. 


Ik denk dat ik vandaag iemand super blij kan maken door diegene te vertellen dat hij de win-actie van PuurHappy op zijn naam mag zetten. 

GEFELICITEERD MIKE!!! Dit leuke Lego kerst wegwijzertje van mijnblokje.be komt zo snel mogelijk naar jouw toe, zodat jij iets leuks voor onder de kerstboom hebt.


Maar ook Tristan Desmet uit Belgiƫ zat heel dicht bij het juiste aantal kerstschuimpjes. Met zijn mama zal ik contact opnemen want ook Tristan krijgt een leuk presentje toegestuurd.

Natuurlijk wil ik alle deelnemers van de kerst-actie maar ook alle lezers van mijn blog een heel Gelukkig en Zalig kerst feest wensen.

Tot heel snel!!! want ik blijf natuurlijk gewoon heel gezellig verder posten.


2 opmerkingen:

  1. Mike is helemaal in zijn nopjes, omdat hij heeft gewonnen. Super!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Tristan (10j) is heel blij! Thanks! Hij gokte op 28 omdat dat ook beetje zijn 'geluksgetal' is, bij deze bewezen :-) .

    BeantwoordenVerwijderen