vrijdag 11 december 2015

Ho ho ho!!! Soon to come Puurhappy's kerst actie

Kerst kerst kerst!!! Het kan je niet ontgaan zijn, Sinterklaas is terug naar dat warme land daar waar die appeltjes van oranje groeien, en alles en iedereen maakt zich op voor de kerst.


Ik denk erover om mij aankomend weekend te wagen aan enige decoratieve uitspattingen. Niet dat ik daar een kei in ben, integendeel zelfs, maar goed ik waag me er dan toch maar aan.

En dat is niet het enige, want ik mag een win actie organiseren. Hoe kei leuk is dat. Zo voor die feestdagen iets leuks onder de boom leggen iets wat gerust als ontzettend origineel bestempeld mag worden.


Iets wat mede mogelijk gemaakt word door het leukste winkeltje van België als het aankomt op geboorte, communie, huwelijk, relatiegeschenken, gadgets & gifts. Mijnblokje.be maakt van elk lego blokje iets persoonlijks, iets wat blijft, iets wat indruk maakt.


Logisch natuurlijk dat ik heel graag met hun wilde samenwerken om deze win-actie op touw te zetten. En jij als lezer kan natuurlijk gewoon straks kans maken op dat té leuke cadeautje voor onder die té leuke kerstboom.

Gewoon lekker deze blog in de gaten houden want als het een beetje mee zit staat er dit weekend een iets leuks te gebeuren.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten