woensdag 6 januari 2016

Voilá de babykamer tot dusver !!!

De té gekke babykamer

Eergisteren heb ik dan toch het ledikantje in elkaar gezet, want, zo schreef ik in mijn laatste post " ik ben een reserve vrouw" net als Claudia de Breij.


Eentje die handig is, maar vooral eentje die blaakt in ongeduldig zijn. Hij stond daar maar te staan, droog was hij inmiddels. En sorry mam, maar ik kon echt niet nog een week wachten. Dus ging ik aan de slag. Kater Baileys inspecteerde zorgvuldig mijn werkzaamheden.


Buiten sneeuwde het, en een stevige vrieskou hield het Noorden in bedwang even als de ijzel en de code rood. 



Nadat ik dik ingepakt mijzelf had getrakteerd op een wandeling in deze kou besloot ik bij thuiskomst dit inmiddels knalrode ledikantje in elkaar te zetten.


Gisteren legde ik er de laatste hand aan, ging met mijn serie steeksleutels aan de haal  (lees: ik heb meer gereedschap dan keukengerei) en het principe ledikantje was geboren. 

Ik maakte het nog even af door het matrasje erin te leggen en een kindvriendelijke accessoire op te hangen. Want dat willen die kids graag. 


Eén of ander deuntje dat tot in de treuren herhaald word om maar zo relaxed mogelijk in slaap te vallen. Iets met "Twinkle Twinkle little star, weet je inmiddels hoe irritant you are" 


Enfin ik mikte het aankleedkussen op de commode en werd overspoeld door blijdschap. Pffff precies zoals ik het me voorgesteld had, nee misschien nog beter zelfs. En als een volslagen idioot danste ik op wolkjes.


Alvast 1 ding wat ik af kan strepen op die belachelijk lange "things to do babylist". 

Mocht je nou net als mij zo gek willen zijn om ook zelf aan de slag te gaan met een oud ledikantje,
en de commode waar je zelf als kind nog op verschoond bent op te knappen. Dan is dit het telefoon nummer van het GGZ 059..... oh nee dat kan ik niet maken. En dit de kleur code van de verf die ik gebruikt hebt. 








1 opmerking:

  1. Mooi gedaan! Ik hou van de opvallende kleuren. Je kindje zal daar ook gek op zijn.

    BeantwoordenVerwijderen