vrijdag 15 juli 2016

Vakantie

Hip Hip Hoorah!!! We mogen weer...Het is vakantie, dus er is werk aan de winkel.

De laatste wasjes wegwerken met in je achterhoofd een bepaalde logica. Want neem ik mee aan t-shirts, longsleeve's en broeken. Ik moet ook nog iets aan kunnen de laatste dagen voor dat we vertrekken, en een boxershort crisis moet ik zien te voorkomen.


Mijn slaapzak is genaaid, bedankt mam -wat is ze toch handig met naald en draad, iets wat ik niet ben ik, ik ben meer handig met naald en draad zodra ik weer gehecht moest worden, maar dat terzijde.


Ik ben van het vroegtijdig de boel verzamelen en inpakken. Alles wat er daarna nog ontbreekt kan ik er op het laatste moment bij in steken. Zo effectief mogelijk inpakken staat bij mij hoog in het vaandel. En ik lijk ervoor te zijn getraind.



Ik bestelde een bord, mok en bestek, lichtgewicht. Net als ik...
En twee branders van Campingaz.



Eentje voor Claudia en één voor mij met daarbij twee gaspatronen, welke in dit geval niet voor elkaar bestemd zijn. Handig?? NOT!! Maar gelukkig kwam ik er op tijd achter en is Claudia op de valreep nog naar een kampeerwinkel vertrokken, zodat we in ieder geval het een en ander in de brand kunnen steken. Een pannenkoek ofzo.

Inmiddels staat mijn backpack ingepakt en wel klaar om te vertrekken, en heb ik de treinkaartjes uitgeprint. Evenals de routebeschrijving richting de camping. Wel zo makkelijk.


Ik ga er even lekker een weekje tussenuit. Samen met Claudia terug naar mijn roots, volle bak genieten van alles wat we zien en beleven. Volle bak vakantie.

Na mijn vakantie moet ik flink aan de bak. De blog krijgt een leuke nieuwe boost, En er staat die geweldige bruiloft van Antoine en Joanne voor de deur, waarvoor ik mijn creatieve kant nog even moet zien op te rakelen.

Daarover na de vakantie meer...iets om in de gaten te houden dus. Aankomende week staat mijn laptop offline. En staat de vakantiemodus en iets met af en toe een terrasje pakken iets meer op de voorgrond..

Arrivederci

Geen opmerkingen:

Een reactie posten