woensdag 24 augustus 2016

Vakantieperikelen en lunchbox stress?

Elk jaar rond deze periode heb ik het weer. Het back to school gevoel, ik vind het stiekem wel gezellig dat het ritme van naar school gaande kinderen weer begint. Alsof ik er zelf al een paar heb lopen.

Ik zie mezelf daadwerkelijk al bammetjes smeren, terwijl ik ondertussen ergens een verkeerd om aangetrokken broek recht trek, en bij dochterlief een enorme dot kauwgom uit het haar knip. " Zo je staat er weer stralend op schat, niks meer aan doen ". - Alle Jezus te paard als dit goed komt komt er meer goed.... Oke breath in breath out, en we gaan weer door-. 

6 weken zomervakantie, en de nieuwe hype van foto's waarin ouders hun kroost maar al te graag uitzwaaien lijkt een rage. Is het dan echt zo'n marteling, of is het gewoon het willen klagen van ouders omdat iedereen dat doet? I f*cking don't know. 

Afbeeldingsresultaat voor Eindelijk de kinderen weer naar school

afbeelding verkregen via jmouders.nl

Je kunt ze natuurlijk ook gewoon ergens aan de boom binden die kids, of stiekem vergeten mee terug te nemen wanneer je de auto op de terug ergens in Frankrijk voor een godsvermogen vol tankt. Het kan, het is een optie weliswaar.

Maar ik weet niet anders dan dat wij hier in Nederland 6 weken vakantie hebben, dat hadden wij vroeger namelijk ook al. Ik weet wel dat je daar tijdens een avondje prijs neuken - pardon my french - geen rekening mee houd, maar misschien moet je er even bij stil staan inderdaad. 

Dat wanneer je aan de ontwikkeling van zo'n lief klein ding begint, dat je daar ruim 4 jaar later, 6 weken lang onafgebroken aan vast zit. So be my guest!! Bezint eer ge begint. Of beter nog bezint eer ge bemint.

Maar goed ze gaan weer naar school jouw oogappels. Om je straks weer te overspoelen met knutselwerkjes, ouderavonden, onafgebroken snotneusjes, en een gezonde dosis hoofdluis.


Ik schotel jullie alvast lekker een top 5 van de leukste lunchboxjes voor. KOMT IE....


Afbeeldingsresultaat voor kleine zebra lunchbox  bear orange greenAfbeeldingsresultaat voor kleine zebra lunch box tractor

Hoe cool, deze tractor lunchbox van de Kleine Zebra. Gevuld met de rode diesel voor jouw kleintje. Ongelofelijk grappig vind ik hem.

Of deze nummer twee, die is gewoon tè schattig, voor zover een lunchbox schattig kan zijn natuurlijk. Maar hij komt aardig dicht in buurt.

Afbeeldingsresultaat voor stoere lunchtrommelAfbeeldingsresultaat voor suck uk robot lunchbox       


Check deze dan,..Dan ben je toch wel de coolest kid in town, gegarandeerd dat je van je broodjes af komt, met dit trommeltje onder je arm. De Suck Uk Robot lunchtrommel. Hilarisch voor de retro kids onder ons.

En wat te denken van dit toffe autootje. "Schatteke waar is je lunchtrommel? Oh wacht mama heeft hem al, lag tussen al die andere speelgoedauto's waarover ik ieder dag minstens drie keer mijn nek breek. Maar komt goed, wat wil je op je brood?"

Oke, dat waren er vier die alvast uitermate geschikt zijn, om het schooljaar niet nu al te laten verknallen doordat jij dacht, "ah god het zijn maar broodjes die kunnen ook wel in een stukje aluminium folie". NOT DONE!!! En dan een heel jaar lang de pootjes vanonder die iniminie lichaampjes moeten schoppen omdat ze uitgerekend jouw kind te kakken zetten.

Dacht het niet moeders, en vaders uiteraard. De missie gaat door...de laatste broodtrommel die dit schooljaar niet onder mag doen voor de bovenste vier wordt...tatatatatatata...


DEZE........
Afbeeldingsresultaat voor lunchtrommel lego rood
Afbeelding verkregen via playtoday.nl

Hoe f*cking verrassend zeg, deze broodtrommel doet hier namelijk al drie jaar dienst om de broodjes niet als een malle door mijn rugzak te laten zweven. Hij blijft leuk!!!


Afbeeldingen in deze post zijn o.a. verkregen via ditverzinjeniet.nl, en kleinezebra.com

Geen opmerkingen:

Een reactie posten