maandag 26 september 2016

Skate and cute it will be !!!

Skate mom to be?


Voor wie mij kent, weet dat ik dol ben op sporten als skateboarden bmx-en en dat soort ongein. Voor wie mij (nog) niet kent, doe ik alvast even een boekje open.

Oke...hou je vast. Ik ben 35 en in plaats van dat ik nou gewoon eens fatsoenlijk met één of ander designer handtas achter een designer wandelwagen loop, loop ik een groot deel van mijn tijd met een skateboard onder mijn arm.

Staat mijn bmx fiets hier te shinen in de woonkamer, en denk ik voornamelijk aan hoe leuk het allemaal gaat worden. Leuk in de zin van..."jippie wij gaan binnenkort naar een dirtpark", en hoe leuk zal het zijn als ik straks gewoon een heelflip kan. -Dingen waar je aan denkt op deze leeftijd toch?-.

Gisteren popte ik er na gewoon stug door oefenen een simpele trick op mijn skateboard uit.
Ik was gods gelukkig, prijsde mezelf en mijn skateboard de hemel in, en deed een vreugde dansje.

Het zijn dus sporten als deze waarvan mijn hart gerust een slag of 10 overslaat.



NK Skateboarden


Aankomend weekend ga ik naar het NK Skateboarden, een dagje op en neer naar Tilburg. Ik mag daar foto's gaan maken voor mijn nieuwe site Keep them Hooked.

Een site waarin ik de leukste events op het gebied van de extreme sporten voor kids onder de loep neem. Waar kun je als ouder deze events vinden, en waar koop ik de allerleukste skate - sokken voor mijn gebroed.

Ik geef een beetje een wegwijs in het wereldje van deze sporten. En probeer kinderen en ouders zo enthousiast te maken en offcourse te houden voor al dit leuks.

Daar is natuurlijk het één en ander aan voorbereiding voor nodig, en laat ik daar nu de laatste tijd lekker mee bezig zijn geweest. Volgende week worden de puntjes op de i gezet.

Heerlijk!!!!!

Inmiddels ligt het logo dat ik getekend heb, in handen van onze lieve vrienden van DWS Decals, en bouwt vriend Henk de nieuwe site. En ik kan alleen maar kneiter dankbaar zijn voor wat zij voor mij doen.

En dan, als alles zover klaar is kan ik lekker aan de slag. Evenementen bezoeken, contacten opdoen en samenwerkingen aangaan. Genieten in het kwadraat.




Ondertussen ontploft mijn hoofd soms van de leuke ideeën die ik heb voor de nieuwe site, terwijl ik hier op PuurHappy ook gewoon lekker door blijf gaan met posten. Mijn kinderwens blijft natuurlijk gewoon onaantastbaar. Iets wat nog steeds aanwezig is, en waar ik zodra alles loopt ook gewoon weer lekker mee aan de slag ga.

Er zijn natuurlijk niet voor niets die leuke kleine skate schoentjes op de markt, daar moeten gewoon kleine voetjes in.

En alles wat klein is is cute. Meng cute en klein met skate, en je hebt wat mij betreft de meest ideale combinatie.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten