dinsdag 9 juni 2015

Gezond uit eigen tuin

Omdat ik groot fan ben van gezond eten, met zo min mogelijk gifstoffen over mijn groentjes heb ik enige tijd geleden een leuk moestuintje aangeschaft. In mijn eerdere post als moestuin manners en kunt u nog even snel een korte terug blik werpen.



Ik ging aan de slag, zorgde ervoor dat mijn met zorg gezaaide zaadjes, voldoende water kregen, woelde regelmatig matig de grond met een klein harkje los, zodat er wat lucht bij kon komen, en hoopte op het beste. Dat " beste '' werd afgelopen donderdag geoogst, mijn allereerste krop sla was een feit. En ik kan u vertellen het was heerlijk.


Nu de zon flink zijn best gedaan heeft, schiet de andijvie uit de grond, en op korte termijn geniet de prei mijn aandacht. De aardbeien verkleuren langzaam en ik geniet intens van wat de aarde mij te beiden heeft.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten