dinsdag 27 oktober 2015

Van sneakers tot blauwe nagellak


Kijk, ik ben niet zo van de standaard dingen. Ik houd niet van standaard namen, standaard jongens of meisjes kleding of een standaard rolverdeling.

Mijn (future) zoontje zal straks gerust met blauwe nagellak op school verschijnen, en als (future) dochterlief besluit haar jurk aan de wilgen te hangen vind ik dat ook prima.


Hun schoenkeuze daarin tegen zal enigszins gestuurd worden, want ik ben echt dol op die piepkleine sneakers van Vans, Etnies en DC. I love it!!! 


En dat is nooit anders geweest. Zowel mijn broertjes als ik lopen al sinds jaar en dag op de zogenaamde skateschoenen. Wij hielden en houden niet van voetbal.

Maar gaan nog steeds voor de meer extreme sporten. Motocross, fietscross, kite surfen en snowboarden, en daar horen standaard die skateschoenen bij.


Logisch natuurlijk dat die kleine zijn of haar eerste stappen af zal leggen op dit soort sneakers.Van mijn jongste broertje en zijn vriendin is het kraamcadeautje al vastgelegd. Een Antix shirtje, van de kite school waar ze beiden les geven zal het kleine lichaampje van de spruit sieren.


Het kan dus niet anders dan dat dit een wel heel stylisch kind gaat worden. (lets hope)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten