maandag 23 november 2015

Het aftellen voor Marijn is begonnen.

Afgelopen maandag vierde ik mijn 35e verjaardag en tussen alle leuke berichten en kaarten viel er twee dagen na mijn verjaardag deze geniale tekening op mijn deurmat.


 Mijn kleine ''grote'' neef  Marijn had zijn stinkende best gedaan om voor mij dit kunstwerk te maken. Zijn mama kondigde de komst van de tekening al aan, en ook de papa (mijn lieve neef) droeg zijn steentje bij

Natuurlijk kon ik deze niet zomaar klakkeloos tussen al die andere leuke tekeningen op de koelkast plakken, zonder dat ik een tegenprestatie leverde. Ik klom in de pen, en schreef een brief terug.


Voor Marijn stuurde ik deze te leuke Sinterklaas kalender mee gemaakt door madame ZsaZsa. Welke hem zelf tekende en van wie je deze kalender geheel kosteloos kon downloaden en uitprinten.


Gisteren kreeg ik een foto toegestuurd van de sinterklaas kalender welke inmiddels door de dol enthousiaste kleine neef van kleurtje was voorzien. Het aftellen tot de grote dag is ook daar begonnen. Vol verwachting klopt ook zijn hartje. Tot snel kleine man, kan niet wachten tot ik jullie weer zie.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten