vrijdag 18 december 2015

Nog heel effekes geduld hebben.

Oei oei oei, nu begint het zo zoetjes aan toch wel kei spannend te worden. Nog even en dan is het zondag en word de winnaar van de actie bekent gemaakt.


Nog heel even dus om gewoon nog kans te maken op dat té leuke aardigheidje voor onder de kerstboom. Afgelopen woensdag kreeg ik het cadeautje toegezonden vanuit het mooie België.

Afzender? mijnblokje.be echt zo leuk om even rond te neuzen op hun website. Wanneer je op zoek bent naar een wel heel origineel....alléé  hier komt nog eens en nu gewoon even checken echt doen hoor mijnblokje.be

En terwijl ik tijdens het schrijven van dit stuk gewoon een mug - zo ééntje die je in die warme zomernachten gewoon lekker uit je slaap haalt- langs hoor komen, ik geneigd ben mijn winterjas aan de wilgen te hangen en mijn korte broek en teenslippers weer voor de dag te toveren begin ik stilletjes aan toch in de kerstsfeer te komen.


Het heeft 357 dagen geduurd maar eindelijk is hij daar dan toch. En laten we die sfeer nog maar even vasthouden.


De kerstgedachte zelf daar in tegen mag wat mij betreft het hele jaar duren. Denk dat we wel een beetje boel licht in de duisternis kunnen gebruiken. En dan heb ik het niet over het licht wat onze leveranciers ons tegen torenhoge tarieven aanbieden.

Maar denk dat dat wel duidelijk is...ondertussen doe ik nog even drie wees gegroet Maria'tjes en vergrijp me aan die heerlijke kerstchocolaatje


Ik kan het hebben, al heb ik het wel te doen met al die flappie's die gewoon vetgemest...nee laat maar.

Want elke keer als ik de reclame van dat konijntje in dat hokje zie, welke de kerst vorderingen van achter het gaas bekijkt, en zijn oogjes dicht knijpt wanneer de meneer de huizes hem uit zijn hokje haalt dan springen bij mij de tranen in mijn ogen.

Gelukkig loopt het in deze reclame goed af en ben ik elke keer weer zo blij als dat konijn. Komt vast door mijn empathisch vermogen, anyways laten we het daar maar op houden.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten