maandag 1 februari 2016

De zelfinseminatie a few days after

Zelf - inseminatie een paar dagen later.

Wat mag ik verwachten een paar dagen na de zelf-inseminatie. De zelfde dag al was ik misselijk, de dagen erna ook. Maar hé er gaat een griepvirus rond...dus ja. Afgelopen nacht zelfs was ik ineens zo misselijk dat ik mijn stinkende best moest doen om niet naar de beneden te rennen om eens verschrikkelijk over mijn huig te gaan.

Ik ben eigenlijk nooit misselijk, ook niet als ik griep heb de laatste keer dat ik echt misselijk was en over moest geven is al jaren geleden. Maar nu komen er af en toe van die vlagen, waarvan ik denk ahum. Ja dus,..grieperig of toch?

Maar verder voel ik me eigenlijk kip lekker. Gisteren had ik trouwens wel een pyjama dag, iets wat ik in mijn carrière werkelijk nog nooit gehad heb. Ik heb dan wel echt een hekel aan aankleden 's ochtends maar ik doe het toch altijd braaf, bang dat de dag anders verloren gaat. Gisteren had ik daar absoluut geen last van.

Oh ja duizelig. Ik ben echt net iets te vaak duizelig en ik heb last van mijn staartbeentje, iets waar ik al geen jaren last meer van heb. Als kind viel ik van mijn fietsje waardoor mijn staartbeentje werkelijk in een hoek van 90 graden staat. Jaren geleden viel ik er weer op, toen heb ik echt wel flink pijn gehad en dat heeft ook wel even geduurd, maar dat is wel meer als 15 jaar terug. Sinds een paar dagen begint de bastard weer irritant te doen.



Maar goed ik wacht enkel rustig af, ik kan wel op mijn kop gaan staan, maar of het echt helpt?  Ik denk het niet hé. Inmiddels heb ik de stikstof tank weer op laten halen door UPS. Deze was eigendom van Cryos en moest dus als de sodemieter terug naar Denemarken.


De ochtend na de inseminatie heb ik gelijk een ophaalopdracht aan gemaakt, zodat ze de tank de andere dag weer op konden halen. Back to Denmark, ik heb nog een aardig kaartje toegevoegd om ze te bedanken.


Afwachten, en gewoon lekker mijn ding blijven doen. Zoals iedereen, want daarin ben ik dan weer geen uitzondering.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten