vrijdag 5 februari 2016

Vraagtekens ???

Zelf- inseminatie en de vraagtekens die daarna door  je hoofd spelen.

Het is vrijdag, en vrijdag betekent net als de maandag en woensdag weer een leuke nieuwe post op de blog.

Het is nu ruim een week geleden dat in mijzelf onderwierp aan wellicht de grootste uitdaging die ik ooit deed. De zelf inseminatie. Ik vernam eigenlijk al heel snel veranderingen, maar durf nog nergens een conclusie op te trekken.

Afbeelding:bron peter-ros.nl

Het ene moment denk ik...ik kon wel eens zwanger zijn, maar sinds vanmorgen heb ik ineens twijfels ik voel me iets anders dan de afgelopen dagen, iets minder vrolijk, en iets meer bezorgd. En wat kan ik eraan doen?...juist ja helemaal niks.

Het grote afwachten is begonnen. Of eigenlijk ben ik al halverwege want volgende week kan ik gaan testen. Natuurlijk is de ene dag de ander niet, en misschien moet ik me dat iets beter realiseren.

Het ene moment ben ik helemaal niet bezig met wat er allemaal gebeurd, en het andere moment plopt het weer in je hoofd. Ben ik zwanger, of is dit alles puur toeval? Zodra ik wakker word is het er al..oh ja denk ik dan, ik heb geïnsemineerd dus het kan zijn dat ik nu....? Kom ik stap maar eens uit bed. Baileys wacht op mij, en ik ben wel toe aan een ontbijtnieuws.

Ik moet gewoon de dingen doen die ik anders ook doe. Contacten leggen voor de blog, leuke nieuwe stukken publiceren en vrolijk door gaan met waar ik gebleven was. Meer kan ik toch doen. Behalve hopen dat alles goed gegaan is natuurlijk. En op mijn kop staan hoef ik niet te proberen, want daar komt alleen maar gedonder van.

Als alles meezit en mijn menstruatie volgende week gewoon uitblijft kan ik een zwangerschapstest gaan aanschaffen. Na maandenlang mijn LH pieken getest te hebben, en dus vakkundig in een potje gepiest te hebben moet dit daarom enkel probleem zijn. De uitslag echter is iets meer zenuwslopend mag ik aannemen.

De zwangerschapstest toont aan de hand van het HCG  (Human Chorion Gonadotrofine )hormoon in je urine aan of je zwanger bent. Dit hormoon zorgt ervoor dat je menstruatie uitblijf, en word al aangemaakt vanaf de eerste minuut dat je zwanger bent. Snelle jongens dus die hormonen.

Ik ga gewoon lekker het weekend in, en na het weekend zien we wel verder. Ik heb mijn stinkende best gedaan, en de rest laat maar over aan de natuur en de beste man hierboven. Wel zo verstandig!!

Fijn  weekend allemaal!!! En niet te veel piekeren hé, want zoals een mooi gezegde luid.
"Piekeren is de verkeerde kant op fantaseren" en zo is het maar net.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten