woensdag 13 april 2016

Goed gestyled

De titel mag duidelijk zijn. Niet dat ik zelf elke dag zo vreselijk goed gestyled door het leven ga. Integendeel zelfs, maar ik houd absoluut van anders dan anders. Kleurrijke sokken boven kleurrijke DC's schoenen.

Met een niet iets te korte soort van baggy jeans. Toeval inderdaad of gewoon bad luck? Ik heb gewoon hele lange benen. Dus een broek vinden die die hele benen tot op de schoen bedekt is vaak een uitdaging. Vaak zijn ze net iets te kort. Loop ik voor lul? Ik weet het niet. Ik vind die pipo sokken zoals Isa ze noemt wel iets hebben. En ik hou nu eenmaal niet van standaard.

Zo ook met baby en kinderkleding. Je hoeft bij mij niet aan te komen met een CARS of Frozen shirtje voor dat kleine ding, because i just can't handle that style.

Ik houd vaak van een bij elkaar geraapt zooitje. En een eventuele dochter kan in mijn ogen ook gewoon doodleuk een jongensvestje dragen. Zelf een doodskop op een zwart shirtje zal ik goedkeuren, als er maar geen glitters involved zijn.

Zo vind ik de zoontjes van voormalig No Doubt zangeres Gwen Stefani Kingston & Zuma Rossdale er super stylisch uitzien.
Afbeeldingsresultaat voor Kingston Rossdale     Afbeeldingsresultaat voor Zuma Rossdale   Afbeeldingsresultaat voor Kingston and Zuma Rossdale

Afbeelding via: growingyourebaby.com en celebritybabyscoop.com

Geweldig toch die sokken van American Apperal, die er gewoon eigenwijs boven uit steken. Sokken die gezien mogen worden. I love it. Een paar van die te gekke skate schoentjes eronder maken het in mijn ogen helemaal af.

Afbeeldingsresultaat voor Vans skate schoenen voor kids

Wat ik ook super leuk vind zijn deze shirts van biologisch katoen. Van het Duitse merk Loud and Proud. Simpel, leuk opdrukje, beetje retro gewoon hartstikke stoer.



Afbeeldingsresultaat voor Loud and Proud.com Afbeeldingsresultaat voor Loud and Proud.com  Afbeeldingsresultaat voor Loud and Proud.com

Afbeeldingen via bol.com en kleingebleven.nl

Logisch natuurlijk dat ik niet kan wachten om zo'n klein ding te voorzien van zo'n leuk rompertje, of gewoon een beetje een provocerend shirtje. Zoals die van Bas Kosters Ballsy Baby waarover ik een week of wat geleden een post publiceerde.

Soms moet ik echt belachelijk hard mijn best doen om niet gewoon alvast van die leuke shirtjes sokken of skate schoentjes aan te schaffen. Zo'n baggy jeans bijvoorbeeld van een super leuk stofje, anders dan anders maar helemaal té gek toch?

Afbeeldingsresultaat voor beagy jeans groovy baby and mama

De dame achter groovybabyandmama  naaide deze en zoveel meer van die leuke dingen voor haarzelf en haar kids. Jaren geleden zag ik het eens voorbij komen in een magazine, ik knipte het plaatje uit en stelde mijn moeder voor alvast achter de naaimachine te kruipen. Haar reactie: " daar begin ik niet meer aan, als je zoiets wilt dan leer je zelf maar naaien." en daar kon ik het mee doen.

Maar ze gaat wel overstag hoor, want toen ze me een jaartje geleden bezig zag met simpelweg wat naalden achter elkaar in een lapje te steken kreeg ze medelijden.

Logisch want ik ben gewoon niet geschikt voor dat soort prielwerk. Ik kan nog geen aardappel op mijn vork prikken zonder dat die eerst op het bord van een een ander beland.

Dus die baggy jeans zal er nog wel komen. Net als die shirtjes van Loud and Proud en Bas Kosters.

Kun jij na het lezen van deze post het ook niet laten om die stapel shirtjes aan te vullen met nog meer leuks? Hieronder vind je alvast een linkje.

Veel shop plezier.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten