maandag 9 mei 2016

De ultieme droom?? Biken, surfen campertje en maximaal genieten.

De eerste warme dagen hebben we in de pocket. We hingen op het strand, trapten een balletje, pakten een terrasje, een paar biertjes en het nodige ijs en de bruine bakkes is een feit. De verbrande armpjes en het daardoor at least 30 keer per nacht wakker worden omdat het schuurt trouwens ook.

Vriendin Claudia was hier een paar dagen, en nog in ons slaapoutfitje boekten we een paar dagen Winterberg, om daar eens lekker helemaal los te gaan in het Bikepark.  Gegarandeerd lol, gepaard met gegarandeerd spierpijn.

Eind Juni gaan we weg, en ik probeer vandaag nog de tickets voor de ICE te boeken. Drie nachten en twee volle dagen maximaal genieten. Laat maar komen...We are in!!!

Grappig want allebei vinden we dit soort dingen gewoon super leuk om te doen. En allebei delen we eigenlijk dezelfde wens.

Om gewoon een campertje op de kop te tikken, en daarmee weg te gaan wanneer we willen. Vrouwtje mee, bmx-jes en een paar surfplankjes mee, en dan gewoon de meest leuke spots aan doen. Terwijl er ergens op de achterbank ingesnoerd in een 5 -punts gordel een paar van die door de zon gebruinde adorable kids mee genieten.

Ik las een paar jaar geleden terwijl mijn camping-skills over uren draaiden, in de Viva Mama al eens een stukje over een jong stel die ook verknocht waren aan een deze manier van leven, en door de komst van hun zoontje niet gewoon thuis bleven zitten, maar juist de uitdaging aan gingen.


Ze bouwden hun VW Transporter zelf om tot een campertje en huurden voor de kleine spruit een reiswiegje. In een maand tijd trokken zij via de Franse kunst naar de Spaanse om onderweg verschillende spots aan te doen.


Natuurlijk was het een beetje behelpen met een baby aan boord, maar juist daar komt je vindingrijkheid weer aan bod. Zo deden ze de kleine surfdude gewoon in bad in een afwas-teiltje, en stond een simpele boxhanger garant voor uren lang speelplezier. Optimaal genieten als je het mij vraagt.


Maar goed. Hartstikke leuk natuurlijk zo`n camper, maar vaak gaat dat campertje gepaard met een rijbewijs. En laat ik die nou net niet hebben. Tijd om dus weer eens dat theorieboek voor de dag te toveren. Gisteren, terwijl ik gezellig bij ons mam een plaatsje op het terras in nam besloot ik maar eens de laatste paar hoofdstukken uit dat boek in me op te nemen. Deed ik terwijl ik in standje relaxen lag, ook nog iets nuttigs.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten