woensdag 4 mei 2016

Just get you're hands on my boardshort.

Zomers weer en goodies gaan gewoon perfect samen.

Eindelijk...eindelijk...eindelijk!! He's here....de zon. Jongen echt waar, wat hebben we naar je uitgekeken.
     
Zon en zomer staan bij mij gelijk aan boardshorts en slippers. Ik heb meer korte broeken als lange broeken, en i am happy to prenounce you...dat de korte broek weer gewoon lekker voor de dag kan komen.

Afbeeldingsresultaat voor Rip Girl somewhere stripe boardshorts white        Afbeeldingsresultaat voor Rip Girl somewhere stripe boardshorts white
Afbeelding verkregen via: Caerboardsports.nl

I love it. Ik ben een korte broeken kind. Geen rokjesdag voor mij dus.  Het liefst loop ik er tot eind september en soms zelfs tot halverwege oktober mee door.

De boardshort een heerlijke uitvinding. Lekker surf, lekker wie ik ben. Ik moet voor de verandering maar eens wat nieuwe shorts gaan halen. En dit is waar ik o.a. heel heel heel graag mijn inkopen doe.
Bij Caerboards in Groningen.

Laatst kocht ik er mijn skateboard, en elke keer als ik in de stad kom schiet ik er even binnen. Op zoek naar leuks.

De collecties voor dames moesten nog binnenkomen, maar er werd mij beloofd dat er veel leuks tussen zal zitten. Volcom & Roxy o.a. ik word er vrolijk van, als ik dat nog niet was.

Afbeeldingsresultaat voor Skate kids

Afbeelding via Pinterest.com

Voor een kleine spruit, vind ik dat skate ook helemaal het einde. "Mijn kids lopen later op skateschoenen" iets wat ik altijd al gezegd heb. Ik moest mezelf afgelopen zaterdag in Amsterdam dan ook belachelijk hard in houden toen we in no time gewoon drie shops bezochten, en ik deze kleine stappers tegen kwam.

Vans schoentjes met een donut printje. Hoe leuk wil je het hebben.

Afbeeldingsresultaat voor Vans schoentjes met donut
Afbeelding verkregen via:laboite.nl

Baggybroekje erop met nogal een skate hempje daar boven, and cuteness will do the rest.
Dat cuteness komt overigs ook omdat ik mede verantwoordelijk zal zijn voor de bestandsdelen ervan.

Enfin de zomer is duidelijk in aantocht, en daarbij ook gelijk een bomvolle agenda. Leuk bomvol weliswaar. Tijd om er dan ook op en top zomers uit te gaan.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten