vrijdag 13 mei 2016

Way to cool

 Er gewoon adorable uitzien.


Dat doen veel kids van zichzelf natuurlijk al, maar ik help graag een handje mee.
Ik liep vroeger veel te graag in broeken, korte broeken en tuinbroekjes, en vaak met één pijp omhoog. Gewoon omdat dat toevallig zo uitkwam. 

Nu las ik vanmorgen een leuke post op alweereennieuwemoederblog, daarin vertelde de mama van Jim, en tevens de eigenaar van deze blog , dat zij haar zoontje ook regelmatig meisjes kleren aantrekt. Geen knal roze tutu's en rokjes thank god, maar gewoon vrolijke shirtjes of een leuk broekje welke eigenlijk voorbestemd zijn voor meisjes. Tenminste als we het roze labeltje moeten geloven.

En net als haar heb ik er lak aan en vind ik dat er al teveel met labels gegooid word, of iets nu voor een meisje of voor een jongen bestemd is. Als iets er gewoon leuk uitziet dan who give's - pardon my french- a shit. 


Hier ligt er al best een voorraadje rompertjes, broekjes, t shirtjes en vestjes klaar om gebruikt te gaan worden. Een blauw vest voor een meid. Ja ik vind het het gewoon allemaal kunnen. Evenals die romper van de Hema met die auto's erop.


Als ze die leuk vind ga ik geen hele discussie met haar aan over wat wel en niet bij een meisje of jongen hoort. "Wil jij die romper met auto's aan? prima schat" Vergeet alleen niet je skate schoentjes eronder aan te trekken. 


Afbeeldingsresultaat voor revert 95Afbeeldingsresultaat voor etnies voor kids 

Deze bijvoorbeeld helemaal te gek vind ik ze, en te verkrijgen bij een van mijn favoriete skatewinkels REVERT 95. Er een beetje skate uitzien vind ik ongelofelijk leuk, en gelukkig kan dat dus.


Maar er bestaat nog meer leuks...want wat ben ik fan van de Reef slippertjes. Reef it is. And Reef it will be.  I LOVE IT!! 


Afbeeldingsresultaat voor reef slippers kids Afbeeldingsresultaat voor reef slippers kids

 
Afbeeldingen verkregen via revert95 en surfdome.com

Als ik dan toch over slippertjes en schoentjes zal gaan struikelen dan zijn het tenminste wel degene die ik leuk vind. Dat verzacht de pijn dan enigszins. Goedmakertje voor die tand door de lip.

Laat maar komen dus die Reef slippers. Ik wacht in de gang onder de brievenbus. 




Geen opmerkingen:

Een reactie posten