dinsdag 16 augustus 2016

Tattooed moms

Binnenkort laat ik weer een nieuw stukje inkt zetten. Het ontwerp ligt klaar dus hoef ik enkel nog de afspraak te maken. Ik word dus als alles goed gaat een Tattooed mom. Een moeder met tatoeages. 


Heerlijk toch? Ik verheug me erop. Vrouwen met sleeve's bijvoorbeeld vind ik bijvoorbaad al onwijs aantrekkelijk. Het siert ze...geeft ze net dat extra's mee. 


Mijn nieuwe tattoo krijg ik cadeau van mijn vader voor mijn verjaardag. Hij vind het niet erg dat zijn dochter zich laat tatoeĆ«ren. Het maakt wie je bent zei hij. Het vertelt iets over hoe je in het leven staat. Jippieieieieieie....wat heb ik toch een ruimdenkende vader. 

Dus reis ik as soon as possible af naar de stad Groningen om alvast een afspraak te maken bij Smooth Sailing Tattoos. Kom maar op met die naald, ik zal op mijn tanden bijten.

Gisteren kwam ik een leuk stukje tegen op facebook, over mooie bijkomstigheden die je als getatoeĆ«erde moeder hebt. 

Laat ik de leukste er even tussen uit pikken. Komt ie..... 

Haar kinderen iets leren over zelf -ontplooiing. En daar slaat ze de hamer op zijn kop. Jeetje ik vind haar nu al een moordwijf. Daar waar veel ouders hun kinderen vertellen dat ze later spijt krijgen van de tattoos, daar leert deze moeder (door haar eigen tattoo's te laten zien ) haar kroost dat je lekker mag zijn wie je bent. 1-0 voor deze dame wat mij betreft.



Wanneer je familie foto's er niet uitzien zoals veel andere familie foto's. Deze vind ik echt de meest originele van het hele rijtje. Ik houd van foto's die net even iets anders zijn. Zij presenteert zich op haar eigen unieke manier, here own true collors. Letterlijk & figuurlijk. 

Super leuk als je het mij vraagt. 


Wanneer ze eindelijk genoeg geld bij elkaar gesprokkeld heeft voor een nieuwe tattoo. Het hebben van kinderen kost geld, veel geld. Het hebben van 1 kind kost al veel geld. Dus het gevoel wat ze krijgt wanneer ze genoeg geld bij elkaar gesprokkeld heeft om een nieuwe tatoeage te laten zetten, brengt een onwijs trots iets met zich mee eentje waarbij haar glimlach niet te verbergen valt. Happy mom!!!! 


Zo dat is lekker ik heb er weer genoeg redenen bij om gewoon mooi door te gaan met het halen van vers inkt. Het bovengenoemde lijstje maakt het alleen nog leuker. 

Word vervolgd dus...i can't wait!!!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten